Alla inlägg under februari 2014

Av Emelie Selberg - 9 februari 2014 15:59

jag är så förbannat jävla less på min iphone så det är helt sjukt. Dessutom har jag en iphone fem, som jag har varit nöjd med sen jag köpte den, men sen den har börjat fucka ur helt så har jag blivit redigt less på skiten.

Och om jag skulle lämna in den på lagning så skulle jag antagligen inte ha råd att laga den heller, så det gick åt helvete det med.. det enda jag känner att jag vill göra just nu är att kasta skiten i väggen och köpa en ny telefon.


så, det var ganska skönt att få avreagera sig, för jag är nöjd med allting annat som har med själva upplägget i telefonen att göra, problemet är att jag tex inte kan sänka ljudet och jag kan inte låsa telefonäcklet heller. Och nu ett bra tag så har det börjat fucka ur med laddningen också, så ibland så vägrar skiten att ladda.


meeeen, jag ska beställa en ny tlfn snart hur som helst :)


peace out

Av Emelie Selberg - 7 februari 2014 22:22

hej :P .. har inte varit här på ett bra jävla tag, och det har hänt en hel del. Eller ja, mest att jag har fått jobb, ska få lägenhet och har världens bästa pojkvän i hela universum :)


Jag vet som inte riktigt vad jag ska skriva om, för allting flyter på. Jag mår bra som fan, har en helt fantastisk familj. Jag har skaffat mig en kattunge, mina fantastiska arbetskollegor är underbara och livet leker!


Just nu blir det till å gå ut å ta en cigg med hjärta, och sen ska vi kika lite supernatural :) .


haha jag vet inte vad det är just nu, men jag har blivit helt besatt av "det okända".. it feels like someone is fking watching me when im sleepiiing..

såå, jag är i stort behov av att få kontakt med någonting, att någon kan tala om för mig hur jag ska göra för att få kontakt..


Pls tell me..


får dessutom se till att vara här inne lite oftare, men jag har bara inte känt för att skriva, dessutom har det inte hänt så har det som inte hänt ngt som man kan skriva om. nu ska jag dra, tjarååå ;P

Presentation


Fråga om det är något. Jag suger på å blogga btw x)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards