Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Life is a Bitch, just deal with it!

Av Emelie Selberg - 12 mars 2012 17:17

Haha ja, denna dag har ju varit ganska intressant :)

Haft en sjukt mysig dag med vänner och älsklingen, resten behöver jag INTE ta här, men en hel del är det iaf xD..


Jag har dessutom kommit på att jag verkligen inte har någonting att blogga om, för övrigt så är det bara skit. Men, jag har faktiskt insett att man inte kan leva med en kompis, man lär ha flera för att livet ska fungera.. i alla fall för mig.


Det suger däremot att det finns folk som verkligen tror att man alltid ska vara i röven på dem, och att man alltid ska hålla med i vad han/hon tycker. För jag har då min egna åsikt, och bitchar du så bitchar jag. Men en sak är säker, du ska fan inte stå och hånle åt mig utan orsak, för när man pratar med dig själv så försvinner du iväg som haren då räven kommer.


Alltså shit, vissa människor är bara för roliga. Haha, LOL PÅ ALLA JÄVLA MÄNNISKOR :D. Meeen, ingen ska få förstöra mitt braiga humör, som jag börjat få upp nu igen tack vara klasskamrater :)

Så, dagen har varit helt okej faktiskt. Har pluggat matte typ hela dagen, imorgon blir det Svenska c!

och man kan inte heller alltid få som man vill. man kan inte lita på någon än sig själv (dock så litar jag på wiktor och lina) för man vet aldrig vem som läcker ut saker som man säger till den personen.

Livet är en fucking bitch som alltid ska fucka upp saker, men det är tur att studenten närmar sig i alla fall, då jävlar blir det ös med klassen! :)



Nej, nu börjar jag bara skriva en massa skit, så nu lägger jag fan ner. ska göra kaffe (Y) pusshay


E+W = kärlek för evigt <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Selberg - 5 april 2015 21:42

Det var ett bra tag sen jag skrev någonting här nu. Har liksom bara glömt bort att skruva någonting .. jag har flyttat hemifrån, bor ihop med wiktor, har 2 katter, ett jobb osv. Wiktor har fått körkort också :D Det har hänt en hel del grejer i mitt...

Av Emelie Selberg - 9 februari 2014 15:59

jag är så förbannat jävla less på min iphone så det är helt sjukt. Dessutom har jag en iphone fem, som jag har varit nöjd med sen jag köpte den, men sen den har börjat fucka ur helt så har jag blivit redigt less på skiten. Och om jag skulle lämna i...

Av Emelie Selberg - 7 februari 2014 22:22

hej :P .. har inte varit här på ett bra jävla tag, och det har hänt en hel del. Eller ja, mest att jag har fått jobb, ska få lägenhet och har världens bästa pojkvän i hela universum :)   Jag vet som inte riktigt vad jag ska skriva om, för allting...

Av Emelie Selberg - 13 november 2012 19:50

Visst kan jag förstå att människor har olika synpunkter på saker och ting, men att försöka förstå är en helt annan femma. Humöret är också en helt annan sak.. Jag förstår inte varför det alltid går upp och ner, jag förstår mig inte på vädret heller f...

Av Emelie Selberg - 29 oktober 2012 22:20

Sitter i köket och väntar på att Wiktor ska komma, så att vi sen kan kolla film. Alla dagar flyter på rätt bra tycker jag, och för en gångs skull så känns allting stabilt, eller i alla fall stabilare än förut.   Jag älskar livet just nu, för ja...

Presentation


Fråga om det är något. Jag suger på å blogga btw x)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards