Alla inlägg under april 2012

Av Emelie Selberg - 3 april 2012 15:51

Just nu så känns det som att det vore bättre att stanna kvar i dalarna, men så här känns det alltid några dagar innan jag ska åka till morsan. Klart att det ska bli skönt att få träffa henne, men jag är på en helt annan nivå just nu än att vilja åka hem hela tiden, jag trivs där jag är..som jag sa till malin idag, att åka hem är som att åka tillbaka i tiden och det skrämmer mig som fan. Anyways så har väl dagen vart ganska bra. Har varken varit glad eller ledsen utanbara allmänt less på att allting är så lika hela tiden. Men provet gick super bra, ska hem nu och fixa med veden så att jag kommer på andra tankar och sen vara med lina.Det finns verkligen människor idag som man önskar att man hade kunnat välja bort för länge sedan, men det finns även människor som man önskar att man lärt känna mycket tidigare. Så varför gör man sig annorlunda och utanför egentligen? Varför bara skita i allting istället för att ta tag i sitt liv och stå upp för sig själv? Visserligen ska inte jag säga så mycket den saken för jag har varit precis likadan, men jag lärde mig att livet inte går att flyta igenom, man måste kämpa för att ta sig någonstans, för att fixa alla saker som folk förväntar sig av en.End of this storry, nu back till musiken och nervositeten inför att bada isvak på torsdag ^^

Presentation


Fråga om det är något. Jag suger på å blogga btw x)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards