Alla inlägg under november 2012

Av Emelie Selberg - 13 november 2012 19:50

Visst kan jag förstå att människor har olika synpunkter på saker och ting, men att försöka förstå är en helt annan femma. Humöret är också en helt annan sak.. Jag förstår inte varför det alltid går upp och ner, jag förstår mig inte på vädret heller för den delen. Man brukar säga att man ska ta vara på varje dag, och jag försöker, men jag är en person som vill att det ska hända lite andra grejer i mitt liv, för just nu så känns det ju som att det aldrig händer någonting över huvud taget. Men det är väl bara en period som jag är inne i i vanlig ordning, men det känns faktiskt bra att jag ska gå på bio imorgon ^^. Det var fan inte igår man gjorde något sådant, så lite omväxling blir det ju faktiskt! Men den här dagen har varit precis som alla andra dagar, och just nu känns det faktiskt ganska okej att bara ligga i soffan. Så nu ska jag byta kanal, peace out :D

Presentation


Fråga om det är något. Jag suger på å blogga btw x)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards