Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

bästaste <3

Av Emelie Selberg - 25 mars 2012 17:53

Dryg vecka resulterade till en helt fantastisk helg!

I Fredags så fick man lite saker avklarade i skolan. Efter en lång och tröttsam dag så åkte jag och Wiktor hem till mig och tog det lugnt i några timmar, kollade på film, åt och umgicks med familjen. Efter ett tag så dök lina upp för att umgås en stund. Vi kikade på film, pratade och hade det mys..

Senare när Lina åkte hem så tvär slocknade både jag och wiktor och sov tills halv tolv dagen där på, vilket var skönt efter torsdagens dryga dag på mässan i falun..


På lördagen när jag och bby hade vaknat så klev vi upp och käkade frukost, sen inväntade vi lina som skulle sova med oss den kvällen.. Några timmar gick, och sen kom hon. Vi spelade kort, pratade, tog en tur till macken (andra gången, då jag och wiktor hade varit lite nyttiga i alla fall och gått från macken och hem innan lina kom), kollade klart på en film som vi började kolla på för länge sedan, och bara var och myste, sen var den kvällen slut. Idag har jag också varit nyttig med min älskling och tagit in lite ved som jag ska fortsätta göra till veckan, och nu sitter jag här.


Även fast det inte finns ett skit att göra så kan man ha det mysigt och bara vara, för nu känner jag att tristessen är bortblåst en liten stund i alla fall..Och, det är nice att ha saker att se fram emot. jag och min kära Per-anders hade världens samtal idag, vilket fick mig att se ljusare på dom flesta sakerna.. men, om jag känner mig själv rätt så kommer det att gå ner om några dagar, och stressen kommer väl antagligen ta över, igen ><..


Men, från och med nu ska jag i alla fall försöka se ljusare på livet och göra någonting åt mig själv, för som jag lever nu, i den förbannade latheten, kan jag inte leva längre.


Nu blir det å umgås med familjen, peace out <3   







jag älskar dig lina, glöm aldrig det <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Selberg - 5 april 2015 21:42

Det var ett bra tag sen jag skrev någonting här nu. Har liksom bara glömt bort att skruva någonting .. jag har flyttat hemifrån, bor ihop med wiktor, har 2 katter, ett jobb osv. Wiktor har fått körkort också :D Det har hänt en hel del grejer i mitt...

Av Emelie Selberg - 9 februari 2014 15:59

jag är så förbannat jävla less på min iphone så det är helt sjukt. Dessutom har jag en iphone fem, som jag har varit nöjd med sen jag köpte den, men sen den har börjat fucka ur helt så har jag blivit redigt less på skiten. Och om jag skulle lämna i...

Av Emelie Selberg - 7 februari 2014 22:22

hej :P .. har inte varit här på ett bra jävla tag, och det har hänt en hel del. Eller ja, mest att jag har fått jobb, ska få lägenhet och har världens bästa pojkvän i hela universum :)   Jag vet som inte riktigt vad jag ska skriva om, för allting...

Av Emelie Selberg - 13 november 2012 19:50

Visst kan jag förstå att människor har olika synpunkter på saker och ting, men att försöka förstå är en helt annan femma. Humöret är också en helt annan sak.. Jag förstår inte varför det alltid går upp och ner, jag förstår mig inte på vädret heller f...

Av Emelie Selberg - 29 oktober 2012 22:20

Sitter i köket och väntar på att Wiktor ska komma, så att vi sen kan kolla film. Alla dagar flyter på rätt bra tycker jag, och för en gångs skull så känns allting stabilt, eller i alla fall stabilare än förut.   Jag älskar livet just nu, för ja...

Presentation


Fråga om det är något. Jag suger på å blogga btw x)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards