Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie Selberg - 24 juli 2012 11:43

Sitter just nu med Mamma i köket och ska strax gå in i vardagsrummet. Senare idag så ska vi åka till luleå för att besikta bilen och senare träffa farbror.

Just nu känns allting så perfekt, det går inte att beskriva med ord hur underbart livet känns :D ..

Visst finns det saker som man tänker på, men det är saker som är gamla, som man egentligen inte ska tänka på.

En grej är pappa och jimmy, som jag saknar mer än allt annat. Men jag kan inte tänka på dom, för då blir jag deprimerad och just nu när jag är hemma hos mamma så vill jag inte vara deprimerad. Men hur som haver, vi ska till luleå idag. Så hela dagen kommer väl gå till att åka till luleå..


Haha vad mer kan man skriva? har inte hänt så mycket

jo en sak. När jag och Wiktor skulle åka hem så började tåget brinna, alltså el ledningen uppe på tåget. så det kom en massa brandmän och poliser osv, så tåget blev fem timmar försenat. Till råga på allt så var det folk som satt och rökte på på toaletterna så att det stank skit i hela tåget, men vi överlevde och nu är vi i norrbotten ^^ .


var väl allt jag hade att säga, får väl skriva lite senare. Nu ska jag byta kläder och sedan sätta mig och glo lite på tv. Peace out <3

Av Emelie Selberg - 9 juli 2012 16:14

Jag har verkligen längtat som fan efter att mitt nya rum i källaren ska bli klart, och nu när det har blivit klart så är det en helt fantastisk känsla. Problemet är väl bara att det drygaste är kvar, att rensa ur allting i mitt gamla rum >< . Så nu för tillfället så tar jag en paus, dricker en kopp kaffe och hämtar nya tag inför resten som ska städas och rensas. Sen känns det riktigt bra också att jag har införskaffat nya möbler till rummet. så igår så kämpade jag och älsklingen med att flytta säng, bort, tavla, sänggavel och en spegel i spöregnet, men det gick hur bra som helst och när klockan var nio på kvällen så var vi helt klara med allting som vi skulle ha tagit in. Mattor är placerat på golvet så länge, sängen är enorm och super mysig och just nu känns det bara som att livet leker :D .


Men jag måste faktiskt säga att det är lite scary att sova där inne. Kan tänka mig hur det blir när wiktor åker hem och jag får lov att sova där nere själv xD .. men jag har iaf internet på telefonen, så jag kan underhålla mig med det iaf.. och det som suger är att jag inte har något internet på datorn nere i källaren, det är väl för dålig mottagning eller någonting, jag vet inte. hur som helst, nu ska jag återgå till att städa mitt gamla rum, så pusstja :)

Presentation


Fråga om det är något. Jag suger på å blogga btw x)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards