Direktlänk till inlägg 24 juli 2012

lovelife?

Av Emelie Selberg - 24 juli 2012 11:43

Sitter just nu med Mamma i köket och ska strax gå in i vardagsrummet. Senare idag så ska vi åka till luleå för att besikta bilen och senare träffa farbror.

Just nu känns allting så perfekt, det går inte att beskriva med ord hur underbart livet känns :D ..

Visst finns det saker som man tänker på, men det är saker som är gamla, som man egentligen inte ska tänka på.

En grej är pappa och jimmy, som jag saknar mer än allt annat. Men jag kan inte tänka på dom, för då blir jag deprimerad och just nu när jag är hemma hos mamma så vill jag inte vara deprimerad. Men hur som haver, vi ska till luleå idag. Så hela dagen kommer väl gå till att åka till luleå..


Haha vad mer kan man skriva? har inte hänt så mycket

jo en sak. När jag och Wiktor skulle åka hem så började tåget brinna, alltså el ledningen uppe på tåget. så det kom en massa brandmän och poliser osv, så tåget blev fem timmar försenat. Till råga på allt så var det folk som satt och rökte på på toaletterna så att det stank skit i hela tåget, men vi överlevde och nu är vi i norrbotten ^^ .


var väl allt jag hade att säga, får väl skriva lite senare. Nu ska jag byta kläder och sedan sätta mig och glo lite på tv. Peace out <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Selberg - 5 april 2015 21:42

Det var ett bra tag sen jag skrev någonting här nu. Har liksom bara glömt bort att skruva någonting .. jag har flyttat hemifrån, bor ihop med wiktor, har 2 katter, ett jobb osv. Wiktor har fått körkort också :D Det har hänt en hel del grejer i mitt...

Av Emelie Selberg - 9 februari 2014 15:59

jag är så förbannat jävla less på min iphone så det är helt sjukt. Dessutom har jag en iphone fem, som jag har varit nöjd med sen jag köpte den, men sen den har börjat fucka ur helt så har jag blivit redigt less på skiten. Och om jag skulle lämna i...

Av Emelie Selberg - 7 februari 2014 22:22

hej :P .. har inte varit här på ett bra jävla tag, och det har hänt en hel del. Eller ja, mest att jag har fått jobb, ska få lägenhet och har världens bästa pojkvän i hela universum :)   Jag vet som inte riktigt vad jag ska skriva om, för allting...

Av Emelie Selberg - 13 november 2012 19:50

Visst kan jag förstå att människor har olika synpunkter på saker och ting, men att försöka förstå är en helt annan femma. Humöret är också en helt annan sak.. Jag förstår inte varför det alltid går upp och ner, jag förstår mig inte på vädret heller f...

Av Emelie Selberg - 29 oktober 2012 22:20

Sitter i köket och väntar på att Wiktor ska komma, så att vi sen kan kolla film. Alla dagar flyter på rätt bra tycker jag, och för en gångs skull så känns allting stabilt, eller i alla fall stabilare än förut.   Jag älskar livet just nu, för ja...

Presentation


Fråga om det är något. Jag suger på å blogga btw x)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards